دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 387
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 57

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 289
:: بازدید سال : 6928
:: بازدید کلی : 66074
دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

[دانلود - Download]

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

دانلود با کیفیت 320 - 6.72 مگبایت

[دانلود - Download]

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

 

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی :

تو دلواپسی چشات اشکیه

نمیشه بگی دلیلش چیه

خستگیا رو از این خسته بگیر

چی می دونی از غم تو دل تنگ عقاب اسیر

که از دور باید نگاهت کنه گریه کنه دل سیر

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

زنــــــــــــدونــــــــــــــــــــــــی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

♫♫♫♫♫♫

تو باعث شدی حواسم بره خودم حالم از خودم بد تره

تو دلت از همه چی با خبره

بمیرم برات که هر ثانیه چشمای تو به دره

هوا ابریه دل تنگ تو این همه منتظره

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی


http://www.astroupload.com/uploads/1372174209451.png
تعداد بازدید از این مطلب: 2089
موضوعات مرتبط: داخلی , Ali Lohrasbi , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : amirhosein
تاریخ : چهار شنبه 16 مهر 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید